Veckans hat-lista (typ)

Okej, väldigt många av mina inlägg den senaste veckan har gjort folk upprörda (skrattretande) shiit va många av er kommenterar småsaker x)
Här kommer en lista över dom mest hatade inläggen:

1. Kritiserade Blondinbellas åsikter
2. Jämförde Bella och Kenza
3. Berättade att jag skulle få höjd veckopeng
4. Tycker att man inte ska behandlas som ett barn när man är 15

Sen har vi dom inläggen som många kommenterade på, fast utan att va upprörda ;)

1. Frågade om det gjorde ont att pierca sig
2. Frågade va ordet blatte stod för

Halvt-hatat/halvt-inte-hatat

1. Sa vilka tre stereotyper som jag tycker det finns i dagens samhälle
2. Satte in en bild på mitt toviga hår med bortsuddat ansikte
3. Kritiserade alla fjortisar som skulle dö för sina idoler

Naaajs ju att så många kommenterar mina frågor och åsikter x) Haha...^^


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Kenza är ett äckligt litet cp-barn, tror hon är snyggare än Jessica Alba omg...

2008-03-22 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0