StinaLee - Min idol xD

Jaha, får en massa klagomål för att jag jämt är så negativ, men wtf vad finns det för positiva saker att skriva om egentligen? MEN SEN KOM JAG PÅ EN SAK SOM JAG KUNDE SKRIVA OM :D

Min absoluta idol inom bloggar är Stina Lee :) Hoppas verkligen att ni har läst den, men det tror jag nog att ni har. Stina verkar va en helskön person + att hon är så sjukt vacker så att man nästan vill börja bära slöja för att folk ska få slippa se ens feja som är noll gentemot hennes x) Hon är ingen såndär som man retar sig på heller, utan verkar sjukt snäll och härlig. Om människor klagar på att modebloggar handlar för mycket om utseendefixering så kan dom ju i alla fall inte klaga när dom läser Stinas blogg. Tjejen sätter ju till och med in bilder UTAN smink (hade jag aldrig vågat xD) och är fortfarande sjuuukt vacker.
Haha, shit så mycket komplimanger jag ger nu (har aldrig sagt så mycket snällt i en och samma text) men hon är värd det.
Garanterat x)


Kommentarer
Postat av: Stina svarar

hahah.. meen shiiit!!! Varför så snäll och gullig?? Nu blev jag fan helt generad här haha.. Tack tack, blev skitglad av dina ord ska du veta, men hörru sådär vacker är jag verkligen verkligen inte.. mår nästan lite dåligt när du säger så för jag tycker verkligen inte det.. Men men, blev glad iaf... Maaassa kramar till dig!!

2008-03-22 @ 19:38:29
URL: http://stinalee.se
Postat av: Malin

Verkligen,blir så less. Jag skiter fullständigt i vad dem säger om mig / tycker om mig. Men kan dem inte för en gångs skull säga som det är? Säga det face to face,nej det är dom alldeles för fega för,men fruktansvärt tuffa nog att snacka skit bakom andras ryggar. Jävla slaskpatrask

2008-03-22 @ 21:46:28
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0