Men för fan väx upp!!

Vet ni vad jag irriterar mig på? Jo, på människor som överdriver sin kärlek till sina idoler. Ta tex Tokio Hotel, hur patetiskt är det inte när folk säger/skriver: Bill du är mitt allt, ni är ljuset i mitt liv, det är tack vare ditt leende som jag lever...

Alltså OMG fjortis eller vad? Det värsta är när folk har som mål (på seriöst allvar) Jag ska gifta mig med dom
SKÄRP ER FÖR 17, VÄX UPP.

Okej, jag är fullkomligt galen i Tokio Hotel också, men jag är absolut INTE såhär.... herregud....


Kommentarer
Postat av: Malin

Sjukt,helt jävla sjukt. Jag äcklas av alla människor som gör sådant,dom borde få dödsstraff. eller iaf något hårt straff,men dem flesta kommer alldeles för lindrigt undan! tyvärr

2008-03-20 @ 17:56:14
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: Malin

Oh,ja jag gillar den jättemycket.:) Riktigt fin!

2008-03-20 @ 18:02:07
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: Matilda

jag tycker folk är helt konstiga som håller på så. Men det är absolut inte fjortis att lyssna på Tokio Hotel. om man lyssnar på Tokio Hotel klassas man som emo!
M

2008-03-20 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0