Jämför inte Bill med några läskiga japaner!!! :O

Checka denna kommentaren som jag fick på inlägget om An Café:


Tycker att det är lite konstigt att du bespottar deras androgyna utseende fastän du uppenbarligen inte har något emot hur Bill Kaulitz ser ut ...

Ser jag rätt? Eller behöver jag ännu starkare linser? Säger människan att Bill Kaulitz, utsedd till europas sexigaste man, liknar dom japanska uppstoppade puderdockorna??!!! :O :O
Medger att Bill kör sin egen stil, men människa jämför han för guds skull inte med någon i det bandet FÖR TRO MIG HAN LIKNAR INTE NÅN AV DOM!!

Puuh... höll nästan på att få en hjärtattack där.... x|

     

SNYGG SEXBOMB VS PUDERDOCKA (najs nickname jag har kommit på va? xD)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa aldrig att han liknar dem. :P Min poäng var, att Bill faktiskt ÄR mer eller mindre androgyn, och det var androgyniteten som du verkade ha ett problem med när det gäller An Café ... Missförstå mig inte, jag älskar Bill jag med, och tycker att Tokio Hotel är världens bästa band.

2008-03-23 @ 14:59:16
Postat av: Nikki svarar

aha okej då :P

2008-03-23 @ 16:44:11
URL: http://nikkiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0