Blondinbella vs Kenza

Blev sugen på att jämföra.... xP

Blondinbella eller Kenza?
Den maktlystna eller dilettanten? 

Jahopp, vi får väl jamföra vet ja. 

Modellbilder 

Bella: Vissa får betalt för att bli fotade. Andra betalar för att bli det. Kan man ens kalla Bella för modell? Nepp, inte ett dugg. Fast ett litet + för hennes fantastiska hår. Shit som man vill ha det.... 

Kenza: Tillskillnad från Bella är Kenzas modellpics till något värde. Dom är äkta, och används för att hon ska bli anlitad av nån som vill använda henne i sina reklamkampanjer. Ett litet - bara för att många av bilderna inte ens liknar henne själv. Way to much makeup...

Winner: Kenza

Bloggar

Bella: Har alltid mycket att stå i. Precis som hon själv beskriver är hon en mycket driftig tjej som får mycket gjort. Man måste erkänna att den faktiskt är mycket intressant att läsa... ++ på att hon inte bara skriver om mode utan också om mycket annat. 

Kenza: När man tänker efter så är Kenzas blogg inte mer annorlunda än någon annan. Det är en vanlig modeblogg om hennes liv. Har aldrig läst om nåt annat än mode och TH i den... 

Winner: Bella

Media 

Bella:
Har verkligen fattat hur man ska göra för att få fler läsare. Hon ger intervjuer, ställer upp i tv och åker Sverige runt för dom som vill att hon ska göra det. Inte konstigt att hon har så många läsare. Namnet Blondinbella fullkomligt snurrar runt i huvudet på en ju... 

Kenza: Vad är det med Kenza egentligen? Människan är i alla fall väldigt skygg för att ge intervjuer och annat. Hittills har jag bara sett en enda, den i Metro. Hon har mycket att göra, skyller hon på. Med vadå? Att shoppa? 

Winner: Bella

Killar

Bella: Ju längre tiden gått, desto mer har man fått reda på om Mr X. Hmm... Hans klädstil ser ju i alla fall bra ut på bilder... Väntar spänt på att få se hans ansikte...

Kenza: Det gick ju bra med Anthony, vad hände? Var det Tom Kaulitz som svällde upp i huvudet på dig? Kanske det... Host.... Men i alla fall, ingen kille där för tillfäligt. 

Winner: Bella 



.... ojdå, Blondinbella blev vinnaren. Klart, det tycker ju alla läsare också, för annars hade ni väl inte läst den..? x)
  

Kommentarer
Postat av: HATERZ

hehe shO ;D skönt att se att det finns dom som kan acceptera att alla inte tycker om samma saker som dom själva hehe. du respekterar oss så vi respekterar dej peaCe

2008-03-21 @ 15:00:11
URL: http://haterz.blogg.se
Postat av: Erika

haha kul! :D

2008-03-21 @ 15:03:23
URL: http://ikans.blogg.se
Postat av: sofia

du verkar vara en gryyyyymt jobbig tjej. Kenza bloggar för sin egen skull, varför ska hon vara i media? Att jämföra deras "killar" är ju bara liiite skumt? Du är skum.

2008-03-21 @ 15:50:34
Postat av: Alice

diggar denna jämförelsen starkt! :)

2008-03-21 @ 16:09:54
Postat av: Frida

Menar du på allvar att du har missat bilderna på Mr X?

Här är en bild på Blondinbella och Nils som Mr X egentligen heter:

http://www.glife.se/image/30650/339691?co_id=4492

2008-03-21 @ 16:10:35
Postat av: Smilla

Blondinbella är bäst =) älskar henne grymt mycket!

2008-03-21 @ 16:38:28
URL: http://beautyfrompain.bloggagratis.se/
Postat av: J

öh mh bara så du vet så är inte blondinbellas blogg till för att skriva om mode eller skönhet överhuvudtaget, utan om hennes "intresse" för politik, som inte ens verkar leda någon vart. ditt dumma as...

2008-03-21 @ 17:03:38
Postat av: Anonym

WE LOVE KENZA!!!

2008-03-21 @ 17:21:28
Postat av: Paulina

Jag tycker Kenzas blogg är mkt roligare att läsa... Och vad fan har deras kärleksliv med det att göra?

2008-03-21 @ 17:22:50
URL: http://caalipzo.blogg.se
Postat av: yassi

hhahhaah

2008-03-21 @ 18:11:32
URL: http://yassis.blogg.se
Postat av: Hedda

Jag tycker inte BlondinBella verkar särskilt trevlig och därför föredrar jag Kenza men det är väl kanske inte något att ta med i en sådan här jämförelse.

2008-03-21 @ 19:15:44
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Anonym

Det enda blondinbella publicerar på sin blogg är såvitt jag vet, länkar till olika tidningar som skrivit något om henne... Kenza är fan så mycket mer personlig och läsvärd!

2008-03-21 @ 19:21:27
Postat av: j e n n i e

asså detta är skrattretande!
vad har pojkvänner med detta att göra?
+ att det är faktist inte så konstigt om Kenza inte vill vara med i en massa media än, hon är ung och kanske t.o.m för ung. Inte för att jag känner henne eller så, men som vvi all vet så är media inte alltid säkert. De kan förvränga saker jävligt mycket.
Jag tycker att du (ursäkta språket) ska skita i detta. För jag menar, alla är inte som Paris Hilton som vill visas i tidningar och sånt hela tiden.

2008-03-21 @ 20:00:06
Postat av: Matilda

Skojar du med mig? Kenza äger blondinbella så hårt!

2008-03-21 @ 20:05:09
Postat av: Linn

Jag föredrar Kenzas blogg. Jag har bojkottat bellas eftersom hon och jag inte har samma värderingar. Att anställa en man som kan bära hennes shoppingkassar för hon har mycket att stå i, nej det är inte min stil. Jag läser inga bloggar jag blir upprörd av och det är det bella är ute efter. Att jämföra killar var faktiskt riktigt lågt gjort eftersom dem inte har något att göra med bloggen.

2008-03-21 @ 20:42:48
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0