An Café - wtf?

Alltså bläddrade igenom en Okej-tidning precis och där på en sida hittade jag ett väldigt märkligt band. An Café hette dom och är typ japaner. Jaha? tänkte jag. Nu måste jag ju kolla upp vad det är för musik.
Så jag loggade snabbt in på Youtube, klickade in An Café, klickade sedan på en musikvideo, lyssnade...
Ehm, till och börja med måste jag säga att japanska är ett väldigt irriterande och huvudvärksframkallande språk. Jag fattar inte ett enda litet ord av det. Sedan tar man och kollar på DOM och får kalla kårar längs ryggraden. Är det killar? Är det tjejer? Är det nån sorts läskig blanding? Dom ser ut som uppstoppade dockor med 3 kg puder i ansiktet. Fast piercingrna var rätt snygga i och för sig. Nä fy, jag stängde av det illa kvickt.  

Haha, verkar inte som att jag kommer bli ett långvarigt fan till dom. Hmm.... Håller mig till TH, tyska fattar jag i alla fall xP


image19

......


Kommentarer
Postat av: Amanda

Deras musik hör til genren visual kei och ja de är killar, men av någon anledning brukar de se ut som tjejer. Första gången jag såg en video med dem trodde jag på allvar att sångaren var en tjej. Jag tycker att de har några hyffsade låtar men jag förstår mig inte på deras image.

2008-03-22 @ 11:30:40
Postat av: Anonym

Tycker att det är lite konstigt att du bespottar deras androgyna utseende fastän du uppenbarligen inte har något emot hur Bill Kaulitz ser ut ...

2008-03-23 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0