Jävla cyklister x|

Alltså, fyfan va jag hatar cyklister! Kör rätt över gatan och förväntar att man ska stanna för dom, men nej! Absolut inte att jag stannar för cyklister övergångsställen, det står i lagen att man bara ska stanna för gående. Jävla skillnad -.-

Så tack vare en jävla cyklist körde jag i princip nästan ihjäl både mig själv och den fucking gubben. Han körde bara rätt över och jag fortsatte ju och köra förstås. PANG sa det. Jag körde inte så fort, typ 35 eftersom det är en väldigt trafikerad väg, men ändå? Jag, eller moppen fick som tur var inga skador, och inte gubbjäveln heller (tyvärr). Men i alla fall vill ni veta vad han skrek till mig? Han skrek att det var MITT fel och att ungdomar är vårdslösa i trafiken. Oh, herregud, det var nära att det slog över rent för mig, ville bara gå fram till honom och slå han hårt. :@ 

Jaja, det slutade med att jag skrek "jävla gubbjävel, läs Sveriges lagbok innan du öppnar käften för helvete" sedan körde jag iväg. Vet inte om han tog mitt r-nummer, men fyfan vad han kommer ångra sig om han nu gjorde det. :@   


Kommentarer
Postat av: Erica

haha det var bra svarat i alla fall :P

2008-04-16 @ 20:31:15
Postat av: Paulina

Du kan ju inte köra på honom bara för att han cyklar hahahaha =P

2008-04-27 @ 16:57:23
URL: http://caalipzo.blogg.se
Postat av: Kimo

Jag håller med dig om att cyklister kan bete sig som idioter ibland, men oavsett om du har lagen på din sida eller inte så kan du ju inte bara ignorera en människa så där.

Vad jag undrar är, kommer du att leva efter samma princip den dagen du skaffar bil?

2008-05-03 @ 15:03:00
URL: http://kimeo.blogg.se
Postat av: Nikki svarar:

Japp, dom får väl skylla sig själva

2008-05-14 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0